lørdag, februar 03, 2007

Ralph Lauren til begjær

Jeg får alltid lyst til å dra fram Visa-kortet når jeg titter innom nettsidene til Ralph Lauren. I disse dager har de også salg, med masse flotte varer til halv pris eller mer. Det er bare ett problem: Nettbutikken www.polo.com sender - typisk nok - ikke lenger enn til USA.

Heldigvis planlegger jeg en Florida-tur denne vinteren, og da MÅ jeg sette av tid til å shoppe favorittmerket mitt i outlet mall'en. Dette er en type fabrikkutsalg der man kan kjøpe merkevarer fra forrige sesong til nedsatt pris. Fantastisk! Utvalget er stort, alt fra Gap og Nike til Tommy Hilfiger og Coach finnes i outlet mall'en. Men spesielt lønnsomt tror jeg at det er å handle basisklærne til Ralph Lauren, som er lavere priset i Amerika enn Norge.

Det finnes mange outlet malls i USA. Sjekk ut konseptet på www.primeoutlets.com

Det er veldig synd at vi ikke har denne typen fabrikkutsalg her hjemme. Alt hva vi går glipp av!

Ingen kommentarer: