mandag, januar 29, 2007

Verdens beste leppepomade

En god leppepomade er gull verdt, sommer som vinter. Når jeg er i Frankrike, passer jeg på å kjøpe med meg den jeg tror er verdens beste, nemlig Rêve de Miel (honningdrøm!) fra Nuxe.

Leppepomaden selges i franske apotek, og koster - såvidt jeg husker - rundt 80 kroner for en krukke med 15 gram. Det er ikke ille, tatt i betraktning at den er superdrøy! Den gir en matt finish på leppene, og kan derfor ikke brukes som en gloss. Derimot fungerer den fint som underlag for leppestift. Og som reparerende balsam er den suveren! Tørrheten blir borte på et blunk.

"Honningdrømmen" inneholder 5% akasiehonning, samt diverse planteoljer og naturlige typer fett. Det er ingen mineraloljer i produktet.

Det er ikke mulig å kjøpe leppepomaden på www.nuxe.com. Men en rekke nettbutikker har produktet. Er det noen som har erfaringer med å shoppe Nuxe på nettet, setter jeg pris på å høre fra dere!

Ingen kommentarer: